مسی و ردپیشنهاد رئال، بایرن و چلسی در تابستان

 

روزنامه ال موندو دپورتیوو از تلاشها برای خرید مسی در تابستان گزارشی منتشرنموده است

سایت گل- روز 18 اکتبر بود که روزنامه ال موندو دپورتیوو در خبر اصلی خود  از «رد سه پیشنهاد جنجالی توسط مسی» گزارشی را منتشر کرد. حالا و در روز سه شنبه ، این روزنامه کاتالان جزئیات بیشتری در این باره منتشر کرده و نام این سه باشگاه که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خریداری این ستاره آرژانتینی بودند را منتشر ساخته.

جالب اینجاست که سران کمپانی آدیداس دراین میانه نقش پررنگی را داشتند. آنها که با خود لیونل مسی قرار داد دارند و ارتباط خیلی خوبی با او داشته و تمام موفقیت های او را جشن می گیرند و با باشگاه های بایرن مونیخ، رئال مادرید و چلسی نیز روابط همکاری خوبی دارد، تمایل زیادی داشتند تا این ستاره آرژانتینی را به تیمی منتقل کنند که آن باشگاه نیز با این کمپانی آلمانی قرار داد داشته باشد.

سران آدیداس حاضر بودند تادر این مسیر مبلغ 125 میلیون یورو نیز پرداخت کنند و نیمی از مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام مسی در قراردادش با بارسا (که 250 میلیون یورو است) را بپردازند تا بدین ترتیب یکی از این سه باشگاه با پرداخت مبلغ 125 میلیون یورو از جیب خودش ، برای جذب مسی دست به کار شوند. به علاوه آنها حاضر بودند که درصد سرمایه گذاریشان در باشگاهی که  موفق به خرید مسی شود را 40% افزایش دهند.

از همین رو سران این سه باشگاه درخواست هایی را برای خریداری مسی ارسال کردند. اول از همه با اطرافیان مسی تماس گرفتند و بعد از آن، به سراغ مدیر فوتبالی باشگاه، رائول سانیئی رفتند. دراین میان مسی حتی حاضر نبود که به این پیشنهادات گوش بدهد و به رقم نجومی آن توجهی بکند؛ چرا که هیچ گونه تصمیمی برای جدایی از بارسلونا ندارد.

مسی ازسران باشگاه کاتالان متشکر است؛ نه به خاطر آنکه به او کمک کردند تا بهترین بازیکن دنیا لقب بگیرد ودرکنار بزرگانی مثل چابی و اینیستا که از جمله کلیدهای موفقیت او در بارسا و درراستای کسب توپ طلا بوده اندبازی کند، بلکه به این خاطر که وقتی که او یک کودک 13 ساله بود، سران باشگاه کاتالان روی او سرمایه گذاری کردند و به او کمک کردند تا درمبارزه با بیماری ای که مانع از رشد او بود تلاش کند.

دراین راستا ، سران باشگاه مادریدی به ویژه بعد از ناکامی در جذب نیمار و تماشای انتقال او به بارسا، فلورنتینو پرس به شدت از پیشنهاد آدیداس استقبال کردتا بدین ترتیب بتواند ضرب شستی اساسی به بارسا وارد کند. اما داستان گواردیولا و مورینیو ، داستانی کاملا ورزشی بود و هر دو مربی تمایل زیادی داشتند تا لئو را در تیم هایشان ببینند ولی انتخاب لئو، همان انتخاب قبلی بود: بارسا، بارسا و باز هم بارسا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 3:15 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.